fredag 24 september 2010

Annan taktik hade varit idioti

Blir ingen träningsrapport på bloggen i dag.
Börjar inte jobba förrän i eftermiddag och har lovat att ta ansvar för både handling och dammsugning här hemma innan dess. Med det första är det inga problem.
Det andra är betydligt värre.
Jag sitter hellre och tittar på målarfärg som torkar.
Även efter en natts sömn står jag fast vid att LHC gjorde det riktigt bra i Jönköping i går. Självklart går det att önska mer av anfallshockey, men att spela på annat sätt hade varit ren idioti.
Nu väntar Modo och jag kan inte tänka mig att det blir mer än möjligen några marginella förändringar. Vinst vid full tid och LHC står på tio poäng efter fyra matcher.
Det är klart bättre än vad åtminstone jag hade förväntat mig.
Facit efter lika många matcher i fjol:
Tre poäng.