tisdag 25 november 2008

Bengt-Åke på 24 Corren

Har en ledig dag, vilket känns rätt skönt efter gårdagens intensiva arbetspass. Det hände saker precis hela tiden. Började med att jag fick veta att norske LHC-centern Mats Fröshaug var på väg till Luleå, men eftersom jag var mitt uppe i Hugo Stenbeck-affären valde jag att lägga det åt sidan ett tag.
Det skulle jag naturligtvis inte ha gjort.
Några timmar senare kom meddelandet om att det var klart med utlåningen av Fröshaug.
Hade tänkt att dra mig hemåt strax efter 22, men just som jag skulle gå upptäckte jag att LFC gjort klart med isländska stjärnan Margrét Lára Viðarsdóttir.
Fick bli en timme till på kontoret.
Nåväl, jag ska inte klaga.
Jag gillar verkligen sådana intensiva och nyhetstäta dagar.
Snart dags för tv-inspelning av hockeymagasinet på 24 Corren. Förbundskapten Bengt-Åke Gustafsson är gäst. Ska bli kul.
Håll koll på en tv-kanal nära dig under kvällen.
Sambon håller som bäst på med att baka saffransbröd.
Jag skulle ljuga om jag inte sa att jag ser fram emot resultatet.